چطور بسته بندی ماندگاری داشته باشیم؟

کارتن,کارتن پستی,بسته بندی,اداره پست,ارسال کالا,پاکت فلایر,کارتن سایز 6,خرید آنلاین کارتن

ما باید در بسته بندی محصولاتمون بیشتر دقت کنیم، چون بسته بندی یا پکیجینگ یکی از کارهایی است که شاید به ظاهر ساده باشد ولی از حساسیت زیادی برخوردار است.

هرچقدر محصول مهم تر و با ارزش تر باشد، بسته بندی آن نیز، حساسیت بیشتری لازم دارد.

 

ویژگی بسته بندی مناسب

دو نکته مهم در مورد بسته بندی محصولات عبارت است از :

  • کاملا از محصول محافظت کند .
  • مهروموم شده باشد.

اگر محصول بسته بندی شده‌ شما طوری به نظر برسد که باعث شود مشتری فکر کند که بسته باز شده، از خرید صرف نظر می کند و دیگر از شما خرید نمی کند.

پس نتیجه میگیریم فروش محصولات شما دچار مشکل می شود.

نکته دیگر این است که بسته بندی مرسوله شما باید به شکلی باشد که امنیت محصول را تامین و تضمین کند. اهمیت بسته بندی مناسب چیست؟

نحوه بسته بندی بسیار مهم است. در درجه اول از بسته بندی های بزرگ خودداری کنید؛ چون مصرف کنندگان به دلیل نداشتن وقت کافی، ترجیحشان این است ک از بسته بندی های ساده و آسان استفاده کنند. چگونه مرسوله را پرداخت در محل بفرستیم؟

درضمن باید حتما در نظر داشته باشید که برای پست کردن بسته های درون شهری و بیرون شهری باید از قوائد و قوانین خاصی پیروی کنید و همچنین توجه داشته باشید که از بسته بندی های ضد آب استفاده کنید چرا که بسته شما بر اثر رطوبت دچار آسیب می شود.

اگر هم تمایلی به استفاده از وکیوم ها نداشتید، مشکلی نیست؛ تنها کافیست از کیسه های پلاستیکی استفاده کنید چون هیچ ضرورتی جهت استفاده از وکیوم وجود ندارد.

بسته بندی مرسوله ها، به طور کلی به این معنی است که کالا را در یک محافظ و یا محفظه ای قرار داده که از وارد آمدن ضربه، شکستگی و آسیب دیدن به آن جلوگیری شود و میبایست با توجه به وزن، ابعاد، جنس، و میزان ارزش کالا در بسته های گوناگونی بسته بندی، و آماده به ارسال شوند.

تمرکز و هدف اصلی در بسته بندی کالا و اجناس تان به این خاطر است که حفظ سلامت بسته های شما و پیشگیری از آسیب دیدن و شکستگی محصولاتتان از راه ارسال پستی، در هنگام جابه جایی و حمل و نقل مرسولات شما مورد اطمینان باشد. برای حفظ سلامت کالا هایتان میتوانید از نایلون های حبابدار استفاده کنید. نایلون حبابدار چیست را بخوانید.

و نکته آخری که از اهمیت بالایی برخوردار است و هم باعث موفقیت و رشد یک کسب و کار می شود این است که بسته های پستی شما، علاوه بر صحیح و سالم رسیدن به دست مشتری، حتما با شکل و ظاهر مناسبی پست شود؛ پس لازم است بسته بندی شما با رعایت اصول و استاندارد های پستی، با توجه به نوع محصولتان ارسال شود. 

انواع ملزومات پستی را از فروشگاه کارتن کده تهیه کنید.

از فروشگاه ما بازدید کنید.

 


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در کارتن‌کده اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...