بالشتک هوا چیست و چه کاربردی دارد؟

بالشتک هوا,پلاستیک حبابدار,بسته بندی,کارتن پستی,تجهیزات پستی,چسب پهن,آب چسب,نایلون حبابدار

بالشتک هوا در دسته محصولات ضربه گیر هوا قرار دارد . یک پلاستیک محکم که از حجم زیادی هوا تشکیل شده و ساختار اصلی این بالشتک، هوا است.

در نگاه اول محصول ساده ای به نظر می آید اما با مزیت های زیادی که دارد توانسته امروزه مورد استفاده خیلی از افراد قرار گیرد و خیلی طرفدار پیدا کند.

 

بالشتک هوا آنقدر طرفدار دارد که توانسته جایگزین بهتری برای نایلون های حبابی شود.

 

حالا سوال این است چرا ما بالشتک هوا را برای بسته بندی های شما پیشنهاد میدیم؟

به چند دلیل از بالشتک هوا استفاده کنیم:

  1. این بالشتک ها به دلیل داشتن هوا داخلشان محافظ فوق العاده ای هستند که مزیت آن فاصله بین محصول و کارتن بسته بندی است که با هوا پر شده و نگرانی شما را برای سالم نرسیدن مرسوله خود به مقصد را کاهش میدهد و مطمئن هستید هیچ گونه آسیبی محصول شما را تهدید نمی کند.

 

  1. به خاطر متفاوت بودن باعث شیک تر شدن و متفاوت ظاهر شدن بسته بندی محصول شما میشود.

 

  1. به شدت در کاهش هزینه موثر است وخیلی به صرفه جویی در هزینه ها به شما کمک میکند.

 

  1. نگه داری آسان تر: اگر از پلاستیک حبابدار استفاده میکنید قطعا با مشکل فضای ناکافی رو به رو شده اید ولی با استفاده از این بالشتک ها به خاطر وزن کمی که دارند حتی در حمل و نقل هم شما راحت تر هستید . بالشتک هوا به صورت رولی و کم حجم تولید و عرضه می شود.

 

  1. اندازه متنوع: بالشتک هوا در اندازه تنوع بالایی دارد و شما می توانید این محصول را به صورت دلخواه با توجه به نیاز خود سفارش دهد.

  1. تبلیغات: بالشتک هوا از جنس پلاستیک تهیه شده است و طراحی خاصی ندارد و شما میتوانید با چاپ برند ، لوگو ، شماره تماس و ... یک تبلیغ خلاقانه با کمترین هزینه انجام داده اید.

 

شما هیچ محدودیتی در استفاده از بالشتک هوا ندارید ، زیرا میتوانید در بسته بندی محصولات شکستنی یا محصولاتی که حساسیت خاصی دارند و حتی محصولاتی که اندازه های متفاوتی دارند استفاده کنید.

 

و در آخر مهم ترین مورد در بسته بندی هزینه است. هر فروشگاهی در ابتدا هزینه های بسته بندی ها را مورد بررسی قرار میدهند . شاید ندانید ولی با استفاده از بالشتک هوا شما در هزینه ها صرفه جویی هم میکنید ؛ حال سوال این است چگونه؟ مسلما پلاستیک حبابدار با ساختار پیچیده تری که دارد قطعا از بالشتک هوا قیمت بالاتری دارد.

دوست داران طبیعت و محیط زیست ، در خاطرتان باشد که بالشتک هوا به خاطر متریالی که در آن استفاده شده است و قابل بازیافت هستند کم خطر برای محیط زیست است.


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در کارتن‌کده اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...