قهوه نه تنها فراهم کننده یک تجربه حسی است، بلکه محصولی ذائقه ای نیز می باشد. پس میبایست از طریق ظاهر بسته قهوه جلب توجه کند. و بسته بندی آن هم باید کاملا قابلیت جلب توجه را برای مصرف کننده داشته باشد.
حتما باید در نظر گرفت که انتخاب رنگ ها، الگو ها و ایجاد یک طراحی فوق جذاب، این امکان را دارد که احساسات مخاطب را تقویت کند.
حفظ و نگهداری — بسته بندی با دوام
قهوه نیازمند نگهداری در محیطی خاص را دارد، تا از تاثیر آفتاب، رطوبت و حرارت بر روی بسته بندی آن جلوگیری و حفاظت شود.
دقت داشته باشید که بسته بندی قهوه و محافظت از مطلوب بودن بسته بندی آن را ارائه دهد تا در زمان مصرف آن، کیفیت بسته قهوه، حفظ شود.
اصول بسته بندی مواد غذایی با استاندارد های جهانی
بسته بندی قهوه در راستای بسته بندی مواد غذایی اجرا می شود و اصول و طراحی خاصی دارد.
قهوه به عنوان مواد غذایی و خوراکی، لزوما باید تاییدیه سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد جهانی را داشته باشد.
رعایت اصول بسته بندی می تواند در حوزه فروش شما کاملا موثر باشد. برای مثال :
آیا از اهمیت فونت ها، در بسته بندی چیزی میدانید؟
آیا از تاثیر رنگ در بسته بندی، اطلاعی دارید؟
تمامی علائم بسته بندی و یا امثال این موارد، می تواند راهی موثر در بسته بندی درست و اصولی باشد.
تعاملات با مشتری
حتما در بسته بندی ها، میبایست امکانات تعاملی ایجاد کرد، برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و یا مشارکت در جشنواره ها و مسابقات مرتبط با قهوه، مثل ( QR ) می تواند مصرف کننده را به شکل منفعل با برند مد نظر، درگیر کند و حس مخاطب را به برند، نزدیک و نزدیک تر کند.
نظرات کاربران
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...